daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
Anugerah Remaja Perdana *peringkat perak
Sunday, January 19, 2014 | 5:03 PM | 0Comment

haii uolsss,
hari ini bersamaan 19 January, aku dapat ARP without my canga and calonk. mereka berdua jadi mc majlis. hmm duk sorang2 lah jawabnya. and then aku perempuan pertama naik pentas. wallaweyy aku salah step tym naik pentas. padahal si paman sudah ajar. hahaha


hmm tapi benda ni nda lah memalukan sangat. benda paling memalukan ialah.. AKU KENA INTERVIEW OLEH RTM TV1. ohmayygod menggelabah habiss. kalau uols tanya apa yang wartawan tu tanya memang aku nda ingat. dia cakap senang jak, makaaa macam soalan STPM (KBKK). merapuuu jaa. dorang semua ready depan tv sebab mau tengok aku. nguekkk you will see how nervous I am. tapi untung la jugak. wkwkwkw


credit to kak dakdung. hihihi tengok tu muka mangat makaaaaaaaaaaaaaa haih malu lah. hahahaha semua dorang perli aku "retis" haha retis lah sangatt. hari ni I happy sangat tapi kerja sekolah banyak sudah ditinggalkan, wahahaha. baa jum kita tingu lagi gambar kami akkk.



alhamdulillah program ni berjalan dengan lancar. harapan ku mau habiskan ja sampai emas. tapi dorang cakap emas ni susah sikit. minda fizikal kena kuat dalam menjalankan sesuatu program tu. btw aku masuk Rakan Muda ni, benda yang aku dapat hanyalah menyeronokkan. tym lepas SPM, aku banyak luangkan masa dengan mengikuti program Kelab Rakan Muda ni. selain tu kau kena siapkan buku diary jugaa barulah boleh dapat anugerah, hehew. sijilnya ni bagus jugakk untuk sambung study o kerja. okayy la thats all. back to my assignment -.-  hahaha kboyy!