daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
busy to the max
Wednesday, January 22, 2014 | 1:38 AM | 0Comment

Assalamualaikum
yayaya saya belum tidur lagi. theres so much thing I have to settle down. Im so freaking tired but Im not sleepy yet. huahua it is because I already sleep at the evening after come back from school. dan besar kemungkinan aku akan tidur dalam kelas. kalau ada peluang lah. hahaha astagfilullah azam baru azam baru! dalam buku nota kecil aku masih baaaaaanyak lagi benda kena settle. esei PBS Sejarah sepatutnya dah mula dah kena buat. tapi proposalnya aku belum perbaiki lagi, muehehe. maklumlah aku suka buat benda yang aku suka dulu. haa nanti sudah tahap deseperate baru menggelabah sampai menangis sebab stress. aku ni kalau tekanan pandai menangis juga, huahua. 

chill jak lah, dalam setiap kesulitan tu kan ada penyelesaian. penyelesaiannyaaa percaya dengan redha Allah. cehhwah! kadang-kadang aku lemah semangat juga kalau banyak pikiran. disebabkan hal kecil ja semua benda penting yang aku kena buat tebengkalai. pendek kata penyakit malas datang kembali, muahaha. dalam bulan ni aku jarang sekali buka buku untuk ulangkaji. yang ada typing, print out and filing (file). haha Ya Allah permudahkan laa segala urusanku T^T k malam. muah.
http://matcuoi.com