daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
precious teddy bear :)
Wednesday, January 22, 2014 | 6:52 PM | 0Comment

haluwww
tempoh hari canga cakap dia mau bagi aku hadiah. hadiah teddy bear kunun. teddy bear besar. wah I was like biar betul? birthday aku lama lagi. pelik tapi aku tetap teruja. hahaha, hari sabtu tu ada raptai untuk ARP. aku lambat datang. belum lagi aku sampai d kuhara, habis sudah dorang raptai, hahaha. jadi aku pegi jak lah sebab hati teringin sangat pegi sana walaupun raptai dah habis. bukan aku mau begetek di kuhara tu okayyy. aku ada apiz, hahahaha. 

tym mau masuk sudah dalam sekolah tu, I saw calonk :O punya aku terkejut. aku tak tahu pun dia balik Tawau. rupanya dia teddy bear tu, hahaha. so I hug her so tightly. hm miyan sebab tak update. tym tu tiada tenet haha. so we spend our time together with KRM family at da ABC and Putrajaya Tawau, hahaha. the next day, kami jumpa lagi untuk ARP. there she is. comel kan :)

"macam comelll je?"

http://matcuoi.com