daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
wanted *hot stury
Tuesday, January 28, 2014 | 9:07 PM | 0Comment

hilloww Assalamualaikum!

luls Im shaking sebab minum kupi tadi. eh ani. its nescafe y mengandungi caffeine. anyway todayyyyyyy banyak benda berlaku. firstly aku macam dah kena anti oleh Cikgu Mazlan. since aku duk belakang, mulut aku cant stop talking. tapi bukan masa belajar lah. firstly, tym tu mau balik sudah. jadi semua orang sibuk kemaskan barang masing-masing. si lank hilang buku teks sejarahnya. merataa dia cari sampai pegal. aku dengan relax nya keluarkan bukunya tu dari beg ku. rupanya termasuk dalam beg aku. buhahaha punya dia mengamuk. so I yell at her "SORRY BA! HAHAHA" then we were laughing like crazy. lepas tu Cikgu Mazlan yell dekat aku lagi "ehhh yang budak kecik pakai spect mata tuuu apa tajuk pembentangannya?" luls because of aku bising ja, aku kena membentang nanti. tapi aku dah siap kayy. lagipun aku dapat tajuk watak sampingan jeww dalam Sulalatus Salatin. 

secondly, lepas cikgu habis becakap didepan aku mula sudah buka mulut sebab mata berat betul. aku main-main dengan angah sama si lank. tiba-tiba Cikgu Mazlan suruh aku duduk belakang si Azwan. lulss baru aku bangun dari mimpi. memang dah kena anti dah. he didnt know my name but he call me "budak kecik pakai spect mata". hahaha nasib dia tak lah marah sangat. aku pun yaya jak lah. haha, aku tak tahu pulaa yang suara ku ni kuat. hahaha miyanhamnidaa chunjannimm :3

CERITA TAMBAHAN tadi ada spotcheck mengejut di sekolah. aku bawa external, bedak dengan liptint. external tu untuk powerpoint sastera. bedak dengan liptint tu aku tak sengaja terbawa. aku ndak pakai pun. firstly ketua pengawas cek beg aku. tapi dia main tengok jak. lepas tu pengawas perempuan lagi cek, dia selongkar habis beg aku. dan dia pun panggil ketua pengawas. aku pun pergi jenguk dorang dan memberi penjelasan pasal external tu. then si Arfa keluarkan bedak compact aku. pastu aku cakap "rampaslaaa". aku ndak kesah jugak. banyak jugak liptint ku di rumah dan bedak tu mau habis jugak. buhahaha tapi dia ndak rampas, hihihi. pelik, gunting aku pun ndak kena rampas o.O kunun ada laporan d kelas kami ada bawa handphone. luls kelas kami jak dikepung. hahaha tapi teda papa jugak. all we do is laughing with Cikgu Rosdiana dan pura-pura buat muka bersalah. terutamanya si Lank. hahaha kay thanks for reading muah!