daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
the tiredness day ever
Tuesday, February 11, 2014 | 11:33 PM | 0Comment

Assalamualaikum.

at this time I still awake. as usual preparing my files. I mean 3 PBS. it is sejarah, sastera and pengajian am. hari ni macam-macam berlaku. hebatlah hari ni. penuh dengan makna. dimulakan dengan tadi pagi dalam kelas, semua kertas-kertas sumber sejarah yang kami peroleh beterbangan di udara. ni pasal sebab kami semua tak buat pembetulan proposal tempoh hari. lepas file aku diperiksa oleh cikgu, cikgu pun mula periksa file kawan-kawan aku yang lain untuk dihambur. nasib baik sumber kajian aku mencukupi tapi itulah kena marah jugak sebab nda buat proposal. huahua padan muka aku.

melihat kertas-kertas mereka berjatuhan di atas lantai, aku memang sudah bersedia. okay lepas ni aku lagi. jadi cikgu pun panggil namaku. "Madihah, sudah tak saya hambur file kamu??". lalu aku pun menjawabnya dengan spontan. "belooom". dorang semua ketawakan aku. apabila diriku mendekati cikgu, aku jauhkan sikit jarakku dengan cikgu. takut kena cubit dan takut file tu melayang di muka aku. hahaha sedih jugak nampak kertas-kertas aku dihambur sebab aku dah susun cantek-cantek. nguekk dengan rendah dirinya dan buat muka kesian, aku pun memungutnya dengan dibantu oleh kawan lelaki aku yang lain. satu orang sahaja yang lengkap filenya. he is Voo. Ive wonder, is he a human or a robot? he is so freaking rajin you knohhh kalau dibandingkan dengan kami yang pemalas ni. hahaha

hidup lebih sukar kalau petang tu ada kelas lanjutan. Alhamdulillah kelas lanjutan dibatalkan jadi bolehla kami pegi BSN awal-awal untuk beli slip muet. dari pagi sampai petang aku takda makan. time rehat memang takda masa untuk makan sebab sibuk jumpa cikgu Azmi untuk cek soal selidik dengan pengenalan PBS pengajian am aku. memang insaff, ndamau sudah tangguh kerja, haha. lepas balik dari BSN, aku dengan erang naik bas. kami dua pun tidur dengan nyenyaknya. nda kesah laa apa orang mau tengok. kalau aku mengantuk memang nda boleh cover-cover sudah. ngam2 lagi ada kawan disebelah. hmm sweet jugak kami tidur. kepala aku diatas bahu dia. kepala dia di atas kepala aku. hahaha 

balik rumah, membantai makanan. lama-lama tu badan jadi berat. mata lagi lah berat. aku pun melelapkan mataku. kunun sekejap jak. tapi telajak sampai jam 7 malam. memang lepas lah solat Asar dengan Maghrib, menyesall ngueks. aku tebangun jam 7 tuh tapi dalam keadaan mengigau. tetiba aku pegi ruang tamu then cakap dengan kakak "mahiraaa.. mana bang joe..? ehh mengigau ba aku ni.." then masuk balik pegi bilik dan tidur kejap untuk beberapa minit. luls tetiba pula aku cari bang joe. apa maksud semua ini? hahaha nda da lah. bang joe kan baik dengan aku :D aku ni kalau dah penat betul memang mengigau. tapi tak sangka pula aku mengigau bejalan. hahaha and then aku dah bangun dah. waras sudah ni. tetiba rajin kemas dapur tu. pheww behambur betul. stress aku tengok. lepas tu aku mandi, minum milo dan buat assignment. lihat? hebat tak cerita aku hari ini? buhahaha kayy ini sebenarnya release tention. kbye.

btw minggu depan result stpm sem1 keluar habislah!
http://matcuoi.com