daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
bogoshipundae
Thursday, March 20, 2014 | 12:37 AM | 0Comment

hayyoo.
alhamdulillah pbs sejarah dengan pbs pengajian am dah siap. minggu depan cuti, nthen sekolah macam biasa, lepas tu trial stpm penggal dua sudah. masa macam sekejap jak. baguslah. aku pun ndak sabar mau keluar dari Smk Tawau tu. tapi bukan keluar dengan tangan kosong lah. haha cuti satu minggu ni plan mau study untuk trial. tapi ada camping d Kem Tiku. seems fun but what should I do? aku camping as a Kelana ni baru dua kali. malu lah, percuma jak kelana. study or keep active in kelana? I cant thinkk. bagus jugak kalau aku ni genius kan jadi ndak paya belajar, hahaha. tapi aku ni kalau mau result bagus kena push diri untuk belajar. aku dak boleh study sambil lewa. sebab aku ni ndak lah pandai betul kan. haha merendah diri nampak. kemahiran untuk emas aku pun belum buat. nanti bulan May pentauliahan sudah di Putrajaya. InsyaAllah. aku cuma perlukan beberapa bahan ja untuk siapkan kemahiran aku. nak tahu tak kemahiran aku? biarlah rahsia. hahaha 

btw, tadi aku buka I.G omek. rindu sangat dengan dia. rupanya dia ada upload gambar aku.  she said that .. "I miss my friend sho mucchie :( @madihah_ea What I have here is FAKE FRIEND" tetiba aku rasa sebak. actually biarpun omek gila-gila aku tetap juga kawan dengan dia. yang penting aku terima dia seadanya lah. sebab aku ni kadang2 gila jugak. hahahaha take care omek love you 



http://matcuoi.com