daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
final stpm hehehehehe *going mad
Monday, October 27, 2014 | 9:43 PM | 0Comment

Hello Assalamualaikum!
tinggal seminggu lagi final stpm. dan saya dikejutkan dengan 11 Nov iaitu pentauliahan emas saya di Kota Kinabalu. that means beban saya semakin berat. assignment arp tu belum siap lagi untuk dibentang. ndak tau lah kalau yang perak sama gangsa jak pegi kk. harap-harap lah emas ndak. sebab time tu masih ada paper ulangan. sobs sobs

Alhamdulillah sangat-sangat. keputusan percubaan meningkat. 2A 1B tapi ada C huahua. its history. ntah la kenapa history ni bikin cacat result ku jak. semua pun dalam kelas begitu. semua dapat C. aku di rumah tekanan jugak. lain lagi mau masak, kemas rumah. macam ndakda masa sudah mau study. sehh maka banyak masa main phone haha. tapi sekarang aku bagi off wifi dah di phone tu. kalau ndak, memang banyak la yang pop out. especially dari whatsapp. 

berkesan jugak ya selama sebulan aku deactived facebook dan wechat. lately aku install balik wechat sebab curious. manalah tahu ada orang yang tercari-carikan kite ni kan. huahua ya memang ada. ok I need to study back bye muah

srsly aku ni tembam ka gemuk sudah? hahaha