daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
my life at home
Monday, January 12, 2015 | 9:43 PM | 0Comment

Assalamualaikum heyy,
alhamdulillah bisnes sketch potrait berjalan dengan lancar. setakat ni banyak yang order. jadi dalam masa seminggu memang teramat busy. sehari melukis satu keping lukisan. hujung minggu baru pos. harap-harap semuanya settle dalam seminggu ni. pendapatan yang aku terima memang lumayan la jugak. cukup pegi shopping dan beli barang lukisan yang lain. 

I was wonder of my stpm result *semester3 and also the final result. harap-harap ok jak la. plisss kalau boleh aku mau kerja (spa8) lepas ni. tu pun kalau dapat lah. kalau ndak dapat sambung study je mana-mana. asalkan ada kerjaya. ramai yang suruh aku sambung study kos art ni. tapi aku ndakmau sebab peluang kerjayanya tu tak meluas. mau sambung kos geografi, sejarah atau IT. 

pokoknya semualah diapply. lama lagi bulan 3. sebenarnya aku ndak sabar sudah ni untuk beralih ke zaman universiti/kerja. bosan duk rumah. nasib baik ada hobi tetap dan ada income jugak, hahah. all the best for my friends and I. May Allah ease everything. amin!